Hjem
Kom i gang
Løsninger
1. Forstå program
2. Setninger og uttrykk
3. Kontrollstrukturer
4. Metoder
5. Tabeller
6. Objekt
7. Filer og unntak
8. Grafisk brukergrensesnitt
9. Objektorientert programmering
Eksempel
1. Forstå program
2. Setninger og uttrykk
3. Kontrollstrukturer
4. Metoder
5. Tabeller
6. Objekt
7. Filer og unntak
8. Grafisk brukergrensesnitt
9. Objektorientert programmering
Fagstoff
Faglærere
Trykkfeil
Kapittel 2: Setninger og uttrykk
Denne siden viser løsningsforslag til øvingsoppgaver.
01. SumAvHeltall
02. RektangelAreal
03. SirkelAreal
04. ValutaOmregning
05. Tverrsum
06. MinstAvFire
07. Tippekupong
08. Bytt
09. SkrivDato
10. AlternativRest
11a. FranskFlagg
11b. MannMedHatt
11c. Spillbrett
12. Veksel
13. FormaterDesimaltall
14. ByttUtenHjelpevariabler
15. UnicodeMotsatt
16. SirkelKvadrater
17a. FranskFlaggMedSkalering
17b. Smiley
18. ElevAndeler
Kildekode