Hjem
Kom i gang
Løsninger
1. Forstå program
2. Setninger og uttrykk
3. Kontrollstrukturer
4. Metoder
5. Tabeller
6. Objekt
7. Filer og unntak
8. Grafisk brukergrensesnitt
9. Objektorientert programmering
Eksempel
1. Forstå program
2. Setninger og uttrykk
3. Kontrollstrukturer
4. Metoder
5. Tabeller
6. Objekt
7. Filer og unntak
8. Grafisk brukergrensesnitt
9. Objektorientert programmering
Fagstoff
Faglærere
Trykkfeil
Kapittel 5: Tabeller
Denne siden viser eksempel fra læreboken.
01. Timeliste
02. Terningkast
FinnDesimaltall
SorteringsSjekk
03. PlukkSortering
TabellMetoder
04. Salgstall
05. Lotto
06. Salgstall2
07. Timeplan
08. InnsettingSortering
09. TemperaturMaaling
10. KinoReservasjon
Kildekode