Hjem
Kom i gang
Løsninger
1. Forstå program
2. Setninger og uttrykk
3. Kontrollstrukturer
4. Metoder
5. Tabeller
6. Objekt
7. Filer og unntak
8. Grafisk brukergrensesnitt
9. Objektorientert programmering
Eksempel
1. Forstå program
2. Setninger og uttrykk
3. Kontrollstrukturer
4. Metoder
5. Tabeller
6. Objekt
7. Filer og unntak
8. Grafisk brukergrensesnitt
9. Objektorientert programmering
Fagstoff
Faglærere
Trykkfeil
Kapittel 3: Kontrollstrukturer
Denne siden viser løsningsforslag til øvingsoppgaver.
01. Divisjon
02. SorterTreTall
03. Mystisk
04. PersonNr
05. Maanedsnavn
06. KvadratTall
07. Unicode
08. KinoprisVerdisjekk
09. Gangetabell
10a. TegnTrekant
10b. TegnVinkel
11a. Nedtelling
11b. Slideshow
12. Fibonacci
13. Murvegg
14. BlinkSkiver
Kildekode