Hjem
Kom i gang
Løsninger
1. Forstå program
2. Setninger og uttrykk
3. Kontrollstrukturer
4. Metoder
5. Tabeller
6. Objekt
7. Filer og unntak
8. Grafisk brukergrensesnitt
9. Objektorientert programmering
Eksempel
1. Forstå program
2. Setninger og uttrykk
3. Kontrollstrukturer
4. Metoder
5. Tabeller
6. Objekt
7. Filer og unntak
8. Grafisk brukergrensesnitt
9. Objektorientert programmering
Fagstoff
Faglærere
Trykkfeil
Kapittel 3: Kontrollstrukturer
Denne siden viser eksempel fra læreboken.
01. Fortegnstest1
02. Fortegnstest2
03. Myndig
04. AntallDager
05. Karakterer
06. JanuarDager
07. Heltallsdivisjon
08. Nedboer
09. Snitthoyde
10. Terningkast
11. Gangetabell
12. GjetteTall
13. Kinopris
14. SirkelSerie
15. Biljard
Kildekode