Hjem
Kom i gang
Løsninger
1. Forstå program
2. Setninger og uttrykk
3. Kontrollstrukturer
4. Metoder
5. Tabeller
6. Objekt
7. Filer og unntak
8. Grafisk brukergrensesnitt
9. Objektorientert programmering
Eksempel
1. Forstå program
2. Setninger og uttrykk
3. Kontrollstrukturer
4. Metoder
5. Tabeller
6. Objekt
7. Filer og unntak
8. Grafisk brukergrensesnitt
9. Objektorientert programmering
Fagstoff
Faglærere
Trykkfeil
Kapittel 5: Tabeller
Denne siden viser løsningsforslag til øvingsoppgaver.
01. AntallMindre
02. SorterAvtagende
03. AntallUflyttede
04. Temperatur
05. Fletting
06. KarakterSnitt
07. SkrivUtTabell
08. FyllTabell
09. Reverser
10. Palindrom
11. Flettemetode
12. ParameterPalindrom
13. NavnSkriving
14. Ceasarkoding
15a. Terningkast
15b. Siffertelling
15c. ToTerningkast
16. LottoKupong
17. Matriser
18. InnsettingSortering
19. Varelager
20. GrafikkToTerninger
21. GrafikkMatriser
Kildekode